karaoke corner ;)

Saturday, April 2, 2011

sebab2 aku suka tido ♥

  1. first , sbb otak aq sllu serabot . aq tgh pegang byk rahsia nie . then  , bile aq tido , semue rahsie2 automatik aq simpan kat outbox kepale aq .
  2. sbb aq lapa
  3. sbb hujan
  4. sbb takot hantuu . ahhaa
  5. sbb takot esok lambat pegy skolah
  6. sbb aq pening la dgn kau nie
  7. sbb aq penat
  8. sbb katil aq best giler
  9. sbb nak bg bdan aq rest 
  10. sbb saya nak mimpi awak ♥





sincerely

qynazamri

april ♥

3 april 2011

rindu siot kat semue org :'/


2april

omg ! die m'sian pertame kot buat consert dlm korean . mmg aq syg die laa .




1 april

suka la dorg niee .... ♥ boley menang kot die nie . tak jozan , nabil la tu ♥♥


Friday, April 1, 2011


exactly 


:)




bitch 


hahaaa :)


LOL

Wednesday, March 30, 2011

okay . takde motif :)


ku menunggu, ku menunggu kau putus dengan kekasihmu
tak akan ku ganggu kau dengan kekasihmu
ku kan selalu di sini untuk menunggumu
cinta itu ku berharap kau kelak kan cintai aku
saat kau telah tak bersama kekasihmu
ku lakukan semua agar kau cintaiku
reff:
haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
ada cemburu juga rindu
ku tetap menunggu
haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
dan kau sudah ada yang punya
ku tetap menunggu
datang padaku, ku tahu kelak kau kan datang kepadaku
saat kau sadar betapa ku cintaimu
ku akan selalu setia tuk menunggumu
repeat reff
haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
ada cemburu dan juga rindu
dan aku tetap menunggu
haruskah ku bilang cinta
hati senang namun bimbang
dan kau sudah ada yang punya
ku tetap menunggu
(aku tetap menunggu) ku tetap menunggu
(aku tetap menunggu) ku tetap menunggu
ku tetap menunggu

bace kalau kesah .

aku jenis orang yang tak kan suka kat sesorang buat kali kedua key ? suka maybe , sayang tak . nie khas untuk dua orang .





















                                                                                                                                     -kbye-

dato ? ;)

awak,awak nak saya tolong apa? hihii












                            -kbye-

gossip je tau - , -

tak semestinya , kalau aq baik  dgn dia , dia aq pnyer ! okay ? kbai - , -